Həkimlərdən xərçəngsiz, diabetsiz, ürək ağrısı olmadan yaşamağın yolu
 
Sağlam vərdişlər ömrü 7-10 il uzada bilər. 
Qaynarinfo xəbər verir ki, bu nəticəyə ABŞ-dan olan bir qrup həkim 20 ildən çox vaxtda 111 min insanın səhhətini izləyəndən sonra gəlinib.
İlkin sağlamlıq göstəriciləri eksperiment iştirakçılarından 50 yaşında götürülüb. Məlum olub ki, sonrakı illərdə bu meyarlara cavab verənlər sağlamlıqlarını qoruya bilib: bütün həyatları boyu siqaret çəkməmək; gündə bir stəkan şərab içmək (qadınlar üçün) və (0,5 l-dən çox) pivə (kişilər üçün); düzgün, balanslı yemək; ən az yarım saat ərzində "orta" və ya "intensiv" fiziki məşqlərlə gündəlik məşğul olmaq; bədən kütləsi indeksinin 18,5 ilə 24,9 arasında olması. Prinsipcə, "ən yüksək sağlamlıq qrupu" da beş meyardan dördünə əsaslanır.
Bu xeyirli vərdişlər, elm adamlarının fikrincə, daha uzun ömür təmin edib. Beləliklə, bunlara əməl edən qadınlar daha 34 il (qadınların qalan hissəsi üçün 24 ilə müqayisədə) yaşayıb və xərçəng, II tip diabet, insult və ya infarkt kimi tez-tez diaqnoz qoyulan pensiyaçıya çevrilməyiblər. Kişilər üçün "sağ qalma yaşı" yeddi il artıb və onlar 81 yaşdan əvvəl ölməyiblər.
Tədqiqatın nəticələri "British Medical Journal”da (BMJ) dərc edilib.