2020-ci ilin ən bahalı brendlərinin TOP 10-luğu
“Brand Finance” konsaltinq şirkəti dünyanın ən bahalı brendlərinin illik reytinqini tərtib edib. Siyahıya 500 şirkət daxildir. Beləliklə, qeyd edilən siyahının ilk onluğunu təqdim edirik: 1. Amazon Ölkə: ABŞ Brendin 2020-ci ildə dəyəri: $220 791 mln Dəyərin il ərzində dəyişməyi: +17,5% 2. Google Ölkə: ABŞ Brendin 2020-ci ildə dəyəri: $159 722 mln Dəyərin il ərzində dəyişməyi: +11,9% 3. Apple Ölkə: ABŞ Brendin 2020-ci ildə dəyəri: $140 524 mln Dəyərin il ərzində dəyişməyi: -8,5% 4. Microsoft Ölkə: ABŞ Brendin 2020-ci ildə dəyəri: $117 072 mln Dəyərin il ərzində dəyişməyi: -2,1% 5. Samsung Group Ölkə: Cənubi Koreya Brendin 2020-ci ildə dəyəri: $94 494 mln Dəyərin il ərzində dəyişməyi: +3,5% 6. ICBC Ölkə: Çin Brendin 2020-ci ildə dəyəri: $80 791 mln Dəyərin il ərzində dəyişməyi: +1,2% 7. Facebook Ölkə: ABŞ Brendin 2020-ci ildə dəyəri: $79 804 mln Dəyərin il ərzində dəyişməyi: -4,1% 8. Walmart Ölkə: ABŞ Brendin 2020-ci ildə dəyəri: $77 520 mln Dəyərin il ərzində dəyişməyi: +14,2% 9. Ping An Ölkə: Çin Brendin 2020-ci ildə dəyəri: $69 041 mln Dəyərin il ərzində dəyişməyi: +19,8% 10. Huawei Ölkə: Çin Brendin 2020-ci ildə dəyəri: $65 084 mln Dəyərin il ərzində dəyişməyi: +4,5%